søndag 30. mars 2014

To verdener. Begge er mine






Styggemann
Skitur
Sovepose




ME
Ibux
Energitom




Gåsetrekk
Soloppgang
Stenhytte




Stille
Overvekt
Forsiktig




Fjellski
Utsikt
Bratte kneiker




Ukonsentrert
Stiv
Avlysninger




Trekkhund
Vindstille
Og sol hele dagen.
Fantastisk tur på tampen av en kort skivinter.
Tur med støttehjul: bærehjelp og oppmuntring.
Det som ikke er mulig, ble gjennomført.
Syting underveis, Fantefjell var langt nok i seg selv, klisteret bare forsvant i altfor bratte utforkjøringer, ny pause omtrent før vi hadde kommet igang fra den forrige, utrolig tungt å drasse på hele meg selv og sekk attpåtil, seier for hver motbakke som ble forsert, og en helt vanvittig premie å kunne være et døgn på toppen av verden. Utsikt til Lifjell, Gaustatoppen, Jonsknuten, Blefjell, Norefjell og Oslofjorden.

Jeg er utrolig takknemlig for å ha venner som gjør sånne opplevelser mulig!





18 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tusen takk, Ellen. Denne gangen er de fleste bildene lånt!

      Slett
  2. Du fortjener venner som gjør sånne seiere mulige!

    SvarSlett
    Svar
    1. Venner er en viktig faktor - om livet butter eller ei. Men ekstra viktig når det butter! Klem til deg, Ellen :-)

      Slett
  3. Jeg tar hatten av. Dette var en prestasjon, og om du nå har brukt av energirasjoneringskontoen for all fremtid, så vil denne opplevelsen stå der og lyse opp. :) Linde-Marie

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, Linde-Marie. Jeg håper ikke det står så dårlig til med kontoen, jeg tror jeg har kontroll.. De alt for mange pausene har effekt! Det er ikke mange sånne opplevelser det er plass til - så denne vil står og lyse, ja. Leeenge!

      Slett
  4. <3 <3 Jeg ble så glad når jeg leste dette, Maria!! Gratulerer med en seier!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Elin! Det var en skikkelig god seier, dette her. Ingenting, ikke engang haven, er som en sånn tur! (Bare hvisket det siste, så ikke de som ikke skjønner hva jeg mener, hører det)

      Slett
  5. Fantastisk bra Maria!
    Bildene er helt magiske, dere var utrolig heldige med været!
    Så stort at du klarte dette!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, takk, takk. Det var drømmevær og drømmetur og drømmealt! :-)
      Jeg har gått over til betalingsmodus, men det er verken seng eller mørkt, så det virker som om det er under kontroll!

      Slett
  6. For en seier, Maria! Fantastisk beskrevet og flotte bilder.
    Ja, livet er mangfoldig og sammensatt. Opp- og nedturer.

    SvarSlett
    Svar
    1. Bra å få noen skikkelige oppturer innimellom! Og takk :-)

      Slett
  7. Wæææ! NÅ ser jeg hvor du har vært! :D Herlighet så gøy!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, for en gangs skyld er det tur! Fjell. Håper det er starten på en ny æra ;-)

      Slett