onsdag 16. januar 2013

Klokken halv ni er en fin tid


14 kommentarer:

  1. Nydelig bilde fra en tidlig morgen! Du er heldig som har så flott utsikt. Håper dagen fortsetter like fint.
    Flott bloggpost du har laget om frøbutikker på nett. Jeg har ikke vært inne hos Gardens North før, men nå må jeg visst inn og kikke.
    Ha en fortsatt fin uke!

    SvarSlett
    Svar
    1. Skummelt med alle frøbutikkene. Men jeg ønsker deg en god tur til Canada og Kristl og alle frøene likevel.

      Slett
  2. Det var et flott tidspunkt hos deg ja. Sånne soloppganger er det ikke her dessverre. Jeg får nyte din :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi bytter på nytelser - det er en stor, fin ting med hagevenner!

      Slett
  3. Forstår godt at du liker å se denne flotte utsikten! Håper det blir mange sånne framover!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det håper jeg også. Både at de kommer med farger - og at jeg er hjemme og ser dem :-)

      Slett
  4. Svar
    1. Tusen takk - god helg er det alt for sent å si - god uke til deg :-)

      Slett
  5. Blir rolg av dette bildet:-). Takk for fruktbart møte igår!! Gleder meg til å jobbe med deg videre.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk i lige måde! Det ser ut som om det kan bli mer jobbing, ja :-)

      Slett