tirsdag 9. mars 2010

Frøsmåtrøbbel

Frøene fra danmark lot vente på seg. Jeg sendte en epost til Primafrø i går, siden det begynner å bli lenge siden 24. februar. Mannen svarte at alt var i orden, og at de hadde bare mye å gjøre. Men i morgen var det tilfeldigvis min tur... Javel, nei. Kunne han ikke sagt at han hadde glemt meg? Om han snakker sant, vil jeg fraråde andre å bestille frø som skal sås kjapt - for eksempel Verbena bonaiensis fra Primafrø. Det kan nemlig ta sin tid....

Jeg rotet meg ut på frøgaleien en gang til. Fra Plants of Distinction denne gangen. Her er frustrasjonen knyttet til at ordrebekrefelsen ikke inneholder listen over hva jeg har bestilt. Og ikke har de noen side man kan gå inn på, heller. Listen under er etter husken og stemmer ikke med summen. Det skal bli spennende å sjekke avviket når de kommer. Det vil nok ta sin tid - 21 dager på overseas. Men man kan jo håpe at det er en "i verste fall frist"?

AQUILEGIA WINKY PURPLE & WHITE
AQUILEGIA WINKY DOUBLE DARK BLUE & WHITE
DELPHINIUM GREEN TWIST
DIGITALIS CAMELOT CREAM F1
DIGITALIS CANDY MOUNTAIN
MYOSOTIS AUSTRALIS
NICOTIANA WHISPER MIXED
PAPAVER FLEMISH ANTIQUE
PAPAVER RHOEAS BRIDAL SILK
WALLFLOWER SUFFOLK PUNCH

2 kommentarer:

  1. tamtita, du glemte å putte på at du hadde kjøpt den rosa forglemmegeien tror jeg. den var fiiiin ;)

    SvarSlett
  2. Den gule, Myosotis australis,er med på denne bestillingen - den rosa tror jeg jeg fant på Impecta. Må visst sjekke - slitsomt uten hode

    SvarSlett