onsdag 17. februar 2010

Flytting

4346875014_3c08030a31_m

Ting tar tid, men flytting tar mer! Selv om jeg nesten ikke har noenting, og mye ble kjørt ned før visningen i gammelhuset, er det lass etter lass. Det ser ut som om det er nesten slutten etter hvert lass, og det har det gjort i flere uker. Men snart er det overtagelse, og da må det være slutt. For alt utenom planter som må vente til telen går.

Helsen har slått seg litt vrang, og det gir meg mye tid til å sitte og se. Oslofjorden har mange ansikter. Det er en fantastisk variasjon i lys, farger, om det er is eller ei, om det er bølger eller ei, store båter, små båter. Nytt kamera er et must! Her kommer det til å komme mye vann og himmelbilder!

Men akkurat nå, når alt jeg trenger er i kasser, esker og poser, er overføring av bilder til pcen umuliggjort av en forsvunnet ledning. Tankene er i full sving med planer og midlertidige løsninger mens jeg er midlertidig parkert på sidelinjen. Heldigvis har noen gjester kamera med – dette er noen av Maris bilder fra en liten svipptur, en deilig lunsj og en pitteliten tur ut i kulden.

 

4346875686_005821c959_m

4346131811_66413037f3_m

 

 

 

2 kommentarer:

  1. Ja, utsikten over Oslofjorden er verdifull. Som du sier er skiftningene i uttrykk etter vær og vind, sommer/vinter utrolig mange. Jeg setter umåtelig pris på utsikten her og slutter aldri å betas av den. Det gir påfyll til sjel og sinn.

    Det øverste bildet var lekkert :) Jeg er spesielt glad i det gulhvite lyset vi har om vinteren. Håper det kommer mange utsiktsbilder i bloggen din etterhvert :)

    Flytting er slitsomt og tidkrevende. Tar aldri slutt nei! Jeg har flyttet 2 ganger i mitt voksne liv, og vet at man overlever :)

    SvarSlett
  2. Sitter her og titter på alle bildene. Så utrolig vakkert Maria!!
    Gleder meg til å følge dine gleder og sorger i denne bloggen. Håper på masse bilder!!

    SvarSlett