onsdag 23. februar 2011

Ser du sola, du Ola...






7 kommentarer:

  1. Jammen har du fått det lekkert.... Sukk!

    SvarSlett
  2. Du er jammen meg god til å ta bilder.

    SvarSlett
  3. Islagt hav møter gyllen himmel m. lav sol. Nydelig!

    SvarSlett
  4. Jeg blir sittende i god'stolen stadig vekk! Det forandrer seg hele tiden og blir jo ikke kjedelig. Og ekstra fint blir det å kunne dele med dere :-)

    Jeg tror kameraet er bedre enn fotografen, Mari Anne, men jeg lærer. Leksjon 1 er å huske å ta bilder, leksjon 2 er å bestemme seg for hva man skal ta bilde av. Jeg er ikke utlært på disse ennå!

    SvarSlett
  5. Nydelie bilder! Du er flink til å ta bilder, og er heldig som har så mange flotte motiver rett utenfor døra! :)

    SvarSlett
  6. Du verden, veldig mye større sol hos deg enn hos meg ; ) Flotte bilder!

    SvarSlett