torsdag 19. september 2013

Kveld. Have. Måne.
























Endelig hjemme.

Sitter i telefonen.
Plutselig ser jeg månen.
Avslutter samtalen.
Kamera!

Egentlig litt for sent.
For mye rot rundt.

Må planlegge.
Klippe ned.
Flytte vekk.


Flere bilder
i morgen






En liten tête à tête
Ilse Krohn Superior og månen.

Lys i haven er ikke helt i gang for sesongen. Men det kan hende det skjer før man aner. Det ligger foreløpig to spotter og surkler i Hydrangeaene.

Minuet kan man stole på.
Hun er alltid klar.
Hydrangea paniculata.
også trofaste.
Alle sammen.

Nå skal jeg gå inn,
finne frem stearinlys
og pledd
og være klar for drivhuset
i morgen

Vi er heldige
vi havefolk
vi har mange
mange
mange
gleder


4 kommentarer:

  1. Så mange flotte stemningsbilder du viser fra hagen din! Og du har så rett... vi hagefolk har riktig mye å glede oss over. Både i egen hage og ved å titte inn til feks DIN hage!

    SvarSlett
  2. Hagen din ser fantastisk ut, og den tror jeg er veldig spennende=) Skulle gjerne ruslet rundt i den. Håper du har en fin kveld=) Vibeke

    SvarSlett
  3. Så flotte bilder - månen gir schwung!

    SvarSlett
  4. Jeg ser det for meg, du løper rundt i hagen og finner motiv mens månen tusler sin gang over himmelen. Morsomt kappløp.

    SvarSlett